پاورپوینت ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری (دانلود مستقیم)

درصورتی که روی دکمه زیر کلیک کردید و سایت باز نشد باید روی گزینه ادامه به سایت یا Continue to site یا کلیک کنید.

شناسه محصول: 97e401a02082 دسته:

توضیحات

*درصورتی که روی دکمه بالا کلیک کردید و سایت باز نشد باید روی گزینه ادامه به سایت یا Continue to site یا کلیک کنید.

دانلود پاورپوینت با موضوع ارزش آفرینی، رضایت مندی و مدیریت ارتباط با مشتری در قالب pptx و در 29 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)، اهداف CRM، فرایند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری، CRM و چرخه عمر مشتري، رضايت مشتري، ارزش آفرینی برای مشتری، سه عامل ایجاد رضایت مشتری، استنباط مشتري از كيفيت يك محصول يا خدمت، ارزش دريافت شده، ميزان انتظارات مشتری از کیفیت محصول يا خدمت،

 

پشتیبانی

برای دریافت پشتیبانی این فایل روی دکمه دریافت کلیک کنید و به وب‌سایت فروشنده جدید منتقل خواهید شد. سپس می‌توانید با فروشنده در ارتباط باشید. یا برای دریافت شماره تماس و سایر اطلاعات فروشنده اینجا کلیک کنید.